Już w styczniu 2021 r.
premiera kolejnej książki Łukasza Kosuniaka
Zapisz się na naszą listę, a jako pierwszy otrzymasz powiadomienie o premierze książki
„To jest social selling”
WYDAWCA KSIĄŻKI:
O AUTORZE:
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Dzieli się też wiedzą prowadząc zajęcia z marketingu B2B na Akademii Leona Koźmińskiego oraz pisząc artykuły do prasy specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review” (wcześniej „Harvard Business Review Polska”).
Łukasz
Kosuniak
Jest autorem i współautorem książek: „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.