Już w styczniu 2021 r.

premiera kolejnej książki Łukasza Kosuniaka

Zapisz się na naszą listę, a jako pierwszy otrzymasz powiadomienie o premierze książki

„To jest social selling”

WYDAWCA KSIĄŻKI:

O AUTORZE:

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.

Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Dzieli się też wiedzą prowadząc zajęcia z marketingu B2B na Akademii Leona Koźmińskiego oraz pisząc artykuły do prasy specjalistycznej m.in. „Marketera+”, „Nowej Sprzedaży”, „MIT Sloan Management Review” (wcześniej „Harvard Business Review Polska”).

Łukasz

Kosuniak

Jest autorem i współautorem książek: „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.